Ching chooong

Godmiddag gått folk eller ska vi säga godmorgon?
För min del låter godmorgon mkt bra .. hehe, ja det blev en lång sovmorgon som ni kanske hör ;)
Jag älskar att sova det är en sak av 1000 andra som jag är bra på, fast det är väl alla?
Som ni ser så har jag precis börjat blogga här på blogg.se och denna gången ska jag göra det ordentligt!
Ni kanske vill veta vem jag är? vad jag gör i mitt liv, det jag brinner för? Okej låt Jennifer tala.
Vem är jag?

Jag heter Jennifer kalla mig för Jenfah om ni så vill.
19 år gammal kommer från Göteborg och är bosatt i lilla Åsa.
Jag har pluggat till stylist på gymnasiet som var väldigt spännande och intressant.
Har bot i London när jag var liten rest väldigt mycket i mitt liv som är ett stort intresse bland familjen.
Jag har även två äldre systrar som pluggar mode i London och Journalist i Australien .
Är ofta ute på stan med mina finaste vänner jag är även en riktig party tjej :)

Vill ni veta mer så är det bara att fråga på är öppen för allt .. okej nästan allt i alla fall!




Jag







Jag




jag





jag



Här är ett gäng bilder på mig Enjoy!

Kommentarer
Postat av: - YEAH BABY!

- nice pictures!

2010-01-09 @ 16:01:48
URL: http://wolveriina.blogg.se/
Postat av: Queen

ååå älskar orkesterjackan! Vart har du köpt den?

2010-01-09 @ 17:34:35
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0