Lets dance

Hola senioritas.
Idag vart det fredag vilket också betyder säsongs premiär för lets dace!
Jag måste säga att det är ett väldigt underhållande program själv älskar jag dans.
Har nog länge försökt mig på att lära mig några moves men dessvärre utan vidare resultat haha.

2010 deltagare

Mattias Andersson - käns från E.M.D
Elin Kling - Modebloggare
Willy Björkman - bygglov
Agneta Sjödin - tidigare lets dance programledare
Gudryn Schyman - Politiker
Stefan Sauk - Skådespelare
Molly Sanden - Sångfågel
Claudia Galli - Skådespelare
Peter Wahlbeck - stå uppare och komiker
Rabih Jaber - idol 2009
Victoria Svensson - Fotbollspelare
Marcus Birro - Författare
Jag håller på Elin Kling sen får jag nog spana in dem andra en extra gång innan jag vet vilka mer som är mina favoriter.. Elin har jag redan som favorit för att jag  läste hennes blogg på kanal 5 jag tycker tjejen är en bra förebild inom modet. :)

Kommentarer
Postat av: Tandfen

fin blogg! =)

2010-01-09 @ 21:36:17
URL: http://theworkoutgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0