Vad är detta bra för?

Jacki skriver

SKvaller om Paradise deltagarna i verkligheten. Snarare SANNINGEN. Varsegoda!

Catja och Andreas är tillsammans efter paradise. Om de förnekar det, så det är konstigt.
Med tanke på att Andreas bor hemma hos Catjas mamma. Catja har inget jobb, utan lever på Andreas. Som tydligen har
det bra ställt när det gäller aktier och sådant.
Catja har vart i Thailand, på Andreas bekostnad (och i Dubai). Då andreas stannade hemma hos Catjas mamma.
Catja berättade för oss i Paradise att hon aldrig skulle försöka sig på "idol" dylikt.
Eftersom hon gillar att sjunga. Hon ville vara med i idol och hamnade i paradise hotel.
Klippet ligger längst ner....

Liar Liar!!!

Andreas är Catjas knähund som har flyttat ända från Gbg för att vara med Catja. Hennes bitch.
Lämnat hela sitt liv, har inte sett han göra en massa jobb, så det måste vara enbart för hennes skull.

Erika har legat med både Kristoffer och Cimon här hemma i sverige. Mest Kristoffer. Då han övernattat hos
henne många många gånger.
Krisoffer: Anneli två gånger i veckan, erika tre gånger i veckan! Och så byta efter förmåga.

Jag har legat med Patrik här hemma i Sverige och Stefan! Och inte den vanliga ställningen med stefan, 
utan number two! Just det, med Daniel Da silva, efter sms rouletten. Det fick jag absolut inte säga.

Cimon gör allt för att lyckas med sin karriär. Och det kommer han att göra, då han lugnat sig efter media kåtheten.

Franscesca och jag bråkade jätte länge. Eftersom någon hade spridit ett rykte om att jag gick runt och sa 
att Frassan tar droger. Vilket inte stämmer. Personen som sa att jag sagt det, var Catja.

Efter programmets slut. Så fick alla åka till ett lyx hotell och ha lite extra semester. En sisådär två tre dagar.
PÅ Hotellet, vänder Pontus personlighet totalt. Han dricker sig stenpackad, flörtar och ger tjejerna skamliga och äckliga 
förslag.
Han mordhotar dessutom flera stycken. Vissa av deltagarna blir rädda och gråter. 
Erika ligger med stefan i poolen, framför barn familjer mitt på dagen, en timme efter med Kristoffer. Samt trashar deltagarna sina hotellrum.
Dem stänger baren och hotar med att slänga ut deltagarna.
Alla bråkar samt lyckas ha det bra. Det finns en film jag skulle lägga upp, gör det imorgon.

Någon. Har spridit rykten att Stefan har tvillingar i staterna. Samt att det finns filmer då han gör saker med sitt ass.
Stämmer INTE, eftersom alla pratar om det så vill jag avsluta det ryktet.

Ni ser, dokusåpan fortgår. Och den är värre här hemma! Eftersom min förra blogg var galen, men rätt lugn. 
Så passade det med ett invignings utbrott!
Jag gillar alla personer jag lagt ut. Undrar hur de kommer att reagera? Man får skylla sig själv om man blivit offentlig.
Eller hur? Det gör jag.
Kanske skadade jag för mycket nu. MEN, om man skjuter kulan, kommer den ALLTID tillbaka. 
Så jag får min dos senare, promise.


Om jag vinner Paradise hotel, då kommer jag att göra en thailand resa. På vägen kommer jag att åka till Haiti. 
Och hjälpa till, med lite av pengarna. En Se & hör journalist vid namn Ola brising kommer att följa med mig.
Ni som har läst min blogg innan, vet att jag är engagerad.
Mitt citat, pappas.

Jag ringde precis Cimon Lundberg. Han svarade inte, konstigt.
Med tanke på att jag skulle gräva min egen grav. Jag förstår om han är sur på mig.
Han berättade ju saker i förtroende för mig. Förlåt för det, får ju skriva här eftersom du inte svarar.

Hans uttalande är lika illa. Jag visste ju att detta skulle ske, givetvis. Jag har tagit mycket skit för allt jag gjort.
En sak jag stör mig på är...
Att han skriver att jag är media kåt. Han sökte ju faktiskt in till paradise hotel.
Jag tackade nej flera gånger och till slut  sa jag JA. Hade en halvtimme på mig att packa innan jag skulle åka till Mexico. En impulsiv grej, jag planerade aldrig på att bli "känd". 
Illamående

 

Nu har Svenska folket äntligen fått vad dom velat... Ett stort jävla grattis till er! Jag har länge försökt få denna hybris-kvinna att ha fötterna på jorden och att använda sin livshistoria, hennes ödmjukhet och klokhet till något vettigt, för sig själv. Men ni har lyckats. Hon är numera såld till er, helt och hållet. Ordet såld går att diskuteras då priset är henne liv, men hon har gjort det gratis.

Jag talar om Jackie Ferm som idag sjönk lägre än vad någon annan människa gjort på länge i mina ögon. Jag känner mig inte längre förbannad, utan bara en stor sorg. Hon har varit utblottad för något hon inte kan rå för i hela sitt liv, levt ett helvete. Verkligen. Och nu tillåter hon andra att sätta ett pris på hennes missär. Hon blottar halsen åt svensk media för att bli älskad. Älskad utav vilka då undrar jag...

Jackie, nu har du gått för långt. Men jag kan inte längre stå och dra dig tillbaka och skydda dig. Jag har gjort vad jag kunnat. Jag ger upp. Nu är det upp till dig att göras till åtlöje vilket du tydligt visar att du njuter utav sålänge du har dina rubriker, men lyssna jävligt noga nu. Ge FAN i att dra ner andra i din jävla cirkus. Fattar du det? Numera får du gärna leva ditt nya liv, men räkna aldrig mer med mig. Jag hoppas du inte är för uppe i det blå för att förstå att du precis pissat oss som bryr sig om dig på riktigt, ser dig, vill dig väl, rakt i ansiktet. Att du väljer att ha publicitet som din käraste istället för en familj och vänner du så länge velat ha runt om dig, är för mig en jävla gåta.

"Jag ska lägga upp all press på detta, promise. Dem ska ringa upp alla jag hängde ut och mig.
Så det blir juicy och mer smask för varje minut som går.

Men jag frågar mig? Om journalister tappar hakan av mitt lilla inlägg, då är Sverige verkligen HYSCH HYSCH.

Vad hände med den riktiga journalistiken? Där man visar blodet och kaoset så brutalt att man får människor att gråta. För det behövs göras ibland, om man vill nå något på riktigt. Men men, nu försvinner jag i tankarna igen!"

Det är vidrigt

Du gräver din egna grav Jackie. Men lyssna på ett par sista ord. Dra dig ur detta så snabbt du kan, och gör något vettigt istället. Jag vet att du vill, och definitivt att du kan. Detta är inte den trygghet du vill ha. 






Tog en titt in på Cimons och Jackis blogg igår och fick syn på detta .. 

Varför frågar jag mig själv? vad ska detta vara bra för, det kan inte leda till någonting annat än bråk och ett jäkla helvette. 

Själv tycker jag att hela Paradise Hotel grejen är patetiskt, men man behöver inte göra det värre än vad det redan är! Håller ni med? Jag vet heller inte vad jag ska tro på och inte tro på. Vad tycker/tror ni om Jackis uttalande om alla?




Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud vad dom håller på

2010-01-27 @ 11:34:27
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: FEBBs

guuuud! orka de..



och fan av snygg header :D



jaaa mac äger, tjohoo

2010-01-27 @ 11:41:29
URL: http://febbs.se
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

snygg bild =)

2010-01-27 @ 11:52:58
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Tobias

Menar det, los angeles hade varit nice :D

2010-01-27 @ 11:53:07
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: It´s you and me baby !

Ja, shoppa är nog det bästa som finns :D

2010-01-27 @ 12:04:28
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Carolina

TACK så jättemycket :)



Åååh, jag förstår itne hur folk orkar kolla på Paradise hotel :P

2010-01-27 @ 12:06:13
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: M

Ja dem är dyra :o

2010-01-27 @ 12:23:33
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: Tack detsamma :D

2010-01-27 @ 12:24:56
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: hehe ja :) allt bra med dig?

2010-01-27 @ 13:23:35
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Amanda Kling

haha paradise hotel är bäst, för att det är så himla patetiiskt :)

2010-01-29 @ 16:29:24
URL: http://amandakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0