at home

Hej på er! nu äntligen är jobbet över för min del, eller ah några dagar i alla fall jobbar på fredag igen. Skönt. Jag känner att jag har missat helgen helt det enda jag tänk på är jobbet stackars bloggen! Är verkligen helt slutkörd nu det tar hårt på krafterna att jobba och vara trevlig mot alla kunder, men den känns bra sen när man får lön det gör det. Har ni haft en bra helg? det snöar hos mig nu jag vill inte ha mera snö är trött på vintern nu kan det inte blir sommar imon? tydligen inte! lägger in några outfits bilder sen som livar upp bloggen och er senare! :)
  

Kommentarer
Postat av: sofia

Nu har jag slumpat vinnarna i veckans blogg och dom ligger ute på min blogg. Bara att läsa och se om det blev just du. Och om det blev du så är det bara att skriva din e-post till mig så att jag kan ta kontakt med dig om du skulle vilja ha en blogg design.



ANMÄL ER TILL NÄSTA VETTJA!

2010-01-17 @ 18:41:22
URL: http://sofiajepsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0