Jag hade ..

... En underbar fredag! Först fick jag en härlig sovmorgon, vilket jag gillar väldigt mycket. Sen blev det jobb i fyra timmar slutade klockan fyra. Så åkte jag hem till min käraste vän och vi gjorde i ordning oss för att sedan bege oss mot Martina min andra underbara vän, på maskerad fest. Vi hade en väldigt trevlig kväll tack alla underbara tjejer som var där, ni vet vilka ni är! vi åt god mat och mycket godsaker ha ha. Verkligen en lyckad kväll/maskerad . 

Föresten .. Jag var utklädd till svambob fyrkant, vänta bara tills ni får se dräkten ni kommer dö av skratt! =)

Hoppas ni hade en lika bra fredag som jag har haft. Vi hörs imorgon.


            
Bl.a denna goda kladdkakan slank ner som efterrätt ;)
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt med maskerad

2010-01-23 @ 17:44:33
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0